• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62466
+
-

انهدام 32 باند سرقت و جعل اسناد  در کمتر از 48ساعت

فرمانده نیروی انتظامی البرز از انهدام 32 باند سرقت و جعل اسناد در استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار «عباسعلی محمدیان» در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی البرز اظهار کرد: طرح‌ها و اقدامات برق‌آسای پلیس علیه مجرمان مقطعی نیست و به طور مستمر اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همکاران پلیس آگاهی استان در کمتر از 48 ساعت گذشته موفق شدند 32‌باند سارقین و جاعلان حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر  کنند.
فرمانده نیروی انتظامی البرز افزود: در این ارتباط 77 نفر دستگیر شدند که 5 نفر از این افراد زن هستند و حدود 61 نفر از آنها سابقه کیفری در ارتباط با سرقت و جعل دارند.
وی توضیح داد: از این افراد مقادیر زیادی لوازم جعل اسناد، لوازم منزل و خودرو و اسناد و مدارک جعل‌شده ضبط و کشف شده است.

این مسئول عنوان کرد: طبق برآورد صورت‌گرفته از وسایل کشف‌شده پیش‌بینی می‌شود این باندها بیش از 400 فقره سرقت انجام داده باشند.
وی ادامه داد: امیدوارم هر ماه این عملیات را داشته باشیم که پلیس فرصت اعمال جرم را از مجرمین بگیرد که این امر باعث ارتقای امنیت در استان خواهد شد. 

سردار محمدیان اضافه کرد: مجرمین مرز نمی‌شناسند و هر جا فرصت داشته باشند اقدام به ارتکاب جرم می‌کنند، به همین دلیل سامانه‌ای طراحی شده که تصاویر برخی کالاها و مشخصات کالاهای سرقتی در آن گذاشته و مالباختگان با مراجعه به این سامانه می‌توانند اموال سرقتی خود را شناسایی کنند و با ارائه مدرک تحویل بگیرند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید